Konstig dag

Den här dagen har varit både upp och ner, men mest ner. Åkte till skolan imorse, total waste of time, om det inte vore för att det var obligatoriskt. Ringde om sommarjobb, fick starkt nej. Sen var det sushi med träningsnarkomanen, då gick det upp igen. Söte mer jobb innan jag stack hem, svalt intresse. Kom hem och fick tröst av sambon efter de negativa jobb beskeden men sökte lite fler under eftermiddagen. Vovven sov när jag kom hem, men när sambon åkte kom djävulshornen på. Har också satt igång på riktigt med min skoluppgift som ska vara klar imorgon.

Just nu koker jag fransk löksoppa medans sambon är och fikar. Orättvist, men sånt är livet. Får väl bli lite löksoppa sen åtminstone, kanske blir det rentav gott, vem vet. Ja, ja. Nya tag med den positiva attityden imorgon...




Kommentarer
Postat av: sandra

hej vännen!

Im still here. har varit sjukt bara. skitjobbigt att komma igång igen. inspirationen och motivationen saknas. :(

2010-03-23 @ 19:39:54
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0